Digital B2B Marketing

LeadMotor™

Vil du have en forudsigelig tilstrømning af potentielle kundeemner, som jeres sælgere kan arbejde med, og en gennemtestet proces til at kvalificere de nye kundeemner til salg? Så skal du tage et nærmere kig på LeadMotoren – vores hidtil vildeste B2B salgsværktøj!

Du vil gerne

N

Have en forudsigelig tilstrømning af nye kundeemner

N

Forbedre dine sælgeres tid og fokus

N

Opnå bedre samspil mellem salg og marketing

N

Have fuld transparens og indsigt i alle nøgletal

Du vil undgå

M

At spilde dine sælgeres tid på forkerte kundeemner

M

At ringe kold kanvas med lav succes rate

M

At spilde markedsføringskroner på annoncer der ikke virker

M

Alt for store sæsonudsving og svingende salgsindsatser

Oplev LeadMotoren i Action!

Prøv på egen krop, hvordan LeadMotoren virker. Vi har dokumenteret hele processen, og lægger det hele åbent ud, så du kan vurdere om det er noget for din virksomhed! Du kan starte motoren lige herunder:

Vi benytter dine oplysninger til at sende dig e-mails om LeadMotoren. Læs vores personoplysningspolitik her.

Stærkt B2B salgsværktøj

Vi har arbejdet med mange B2B-virksomheder, der grundlæggende har godt styr på deres forretning og værdiskabelse. De har et godt produkt og en god service.

Udfordringen kan være nå salgsmålene hver måned, fordi sælgerne ikke har nok interesserede kundeemner at arbejde med. Det tager jo som bekendt tid, at bearbejde kunderne til at vælge jeres løsning, hvis de da overhovedet er i markedet efter en løsning.

I håb om at møde de rigtige- og interesserede kundeemner, tager i ud og besøger en masse virksomheder, render rundt på fagmesser, går til netværksarrangementer, skriver indlæg på LinkedIn og annoncerer måske på de sociale medier. Går det helt galt, har i en gammeldags mødebooker til at ringe kilometer lange lister igennem i jeres gode navn.

Det skaber lidt momentum alt sammen, men salget sker i bølger og jeres sælgere har typisk ingen anelse om, hvilke af de mange aktiviteter, de bør bruge tiden på, for at være mest effektive og opfylde deres salgsmål.

Problemet er ikke sælgernes gode arbejde. Problemet er manglende indsigt. Vi ved af gode grunde ikke hvem der har interesse og hvornår. Derfor render vi rundt som hovedløse høns, og forsøger at fange kundernes interesse her, der og alle vegne. 

Løsningen på dette har tidligere været at ansætte flere sælgere, sætte større krav deres performance og deltage til samtlige events, netværksmøder og samtaler på LinkedIn. Måske endda skrue marketing budgettet helt op under loftet. Problemet med denne løsning er simpel. Den er for dyr og giver stress.  

Derfor tilbyder vi en ny løsning, som vi kalder LeadMotoren™. Den finder nye potentielle kunder og kvalificerer dem til salg. Den skaber indsigt og interesse, så i kan handle, når jeres potentielle kunder er i markedet. Samtidigt strukturerer den salgsprocessen, og skaber sammenhæng mellem salg og marketing.

Har du overvejet hvad denne indsigt kunne betyder for jeres salg?

Resultater efter 3,5 mdr.

733 nye kundeemner

Beslutningstagere der er hentet fra annoncer på sociale medier og websitet, som vi har fået kontaktoplysninger på.

112 varme kundeemner

Personer der har udvist stor interesse og derfor betragtes som meget kvalificerede kundeemner af sælgerne.

74 kunder, minimum

Antallet af kunder i perioden, som vi kan spore tilbage til vores arbejde. Det faktiske antal i perioden er større.

32.30 kr. gns. pris pr. lead

Den gennemsnitlige pris pr. ny beslutningstager fra målgruppen, som vi har indhentet oplysninger på.

1,4 mio visninger af annoncerne

Det er antallet af gange virksomheden er blevet eksponeret overfor målgruppen med deres annoncer.

82 konverteringer på web

Dækker over opkald, sendte e-mails til virksomheden og ophold på kontaktsiden i mere end 10 sek.

Dine 3 grunde til at booke et online strategimøde med mig…

Find ud af om vi kan hjælpe din virksomhed

Vi bruger meget af tiden på at forstå din nuværende situation samt dine fremtidige ønsker og målsætninger. Dermed kan vi sammen se, om vi er det rette match til at hjælpe jer derhen hvor i gerne vil være. Vi er brutalt ærlige, og siger også hvis vi ikke er de rette samarbejdspartnere.   

Strategimødet er helt gratis og uforpligtende

Du vil altid kunne gå fra mødet med gode anbefalinger til din markedsføring, baseret på din nuværende- og ønskede situation. Om vi skal arbejde sammen, er naturligvis helt op til dig. Ingen sure miner herfra, hvis du vælger at gå fra mødet kun med din strategi.  

Du vælger tidspunktet og kan altid melde fra

Via vores online mødebooking system, kan du vælge præcis det tidspunkt som passer dig bedst – såfremt tidspunktet naturligvis er ledigt. Og bliver du forhindret i at deltage, er det altid okay med os. Bare smid os en besked, så forsøger vi at booke en anden tid til dig.

© Zen Media ApS 2019

Personoplysningspolitik

Ring til Zen Media

Klar til at booke dit strategimøde?

Vi skaber vækst i B2B virksomheder

Klik for at ringe op