Digital B2B Marketing

Google Ads

Googles univers giver os efterhånden mange muligheder. Med begreber som Google Search, Display Network og Youtube, har vi bare nævnt nogle få muligheder for at bringe dine budskaber i spil overfor din målgruppe. Når det handler om B2B, anvender vi både Google Ads til få relevante virksomheder til at besøge din hjemmeside samt til at kvalificere dine kundeemner til salg. Book dit strategimøde med mig, så kan vi tale om dine muligheder. 

Du vil gerne

N

Findes i Googles søgeresultater med det samme, eller annoncere på andre af Googles platforme

N

Vise dine annoncer på andre hjemmesider eller i apps.

N

Opnå maksimal synlighed i samspil med dine øvrige marketing aktiviteter

N

Være til stede når kunderne søger efter dine produkter og services.

Du vil undgå

M

At bruge tid på at skabe resultater med en længeresigtet SEO-strategi

M

At lade konkurrenterne få dine potenteille kundeemner frem for dig

M

At være usynlig når folk har mest brug for dine services

M

At blive glemt i mængden, når kunderne browser videre

Oplev LeadMotoren i Action!

Prøv på egen krop, hvordan LeadMotoren virker. Vi har dokumenteret hele processen, og lægger det hele åbent ud, så du kan vurdere om det er noget for din virksomhed! Du kan starte motoren lige herunder:

Vi benytter dine oplysninger til at sende dig e-mails om LeadMotoren. Læs vores personoplysningspolitik her.

Stærkt B2B salgsværktøj

Med Google Ads præsenterer vi blandt andet dine produkter og services, til de personer der foretager en relevant søgning via Googles søgemaskine.

Men selvom du har nogle gode produkter eller services, som er super værdiskabende for din målgruppe, viser statistikken desværre, at kun 3% af personerne i din målgruppe, er klar til at handle med det samme.

Derfor viser vi remarketing annoncer i Googles Display netværk, til alle de besøgende der forlod din hjemmeside uden at udføre den ønskede handling – nemlig at kontakte dig eller lignende. På denne måde påminder vi din målgruppe om at du eksisterer, og dermed øges chancen markant for at blive husket, når de potentielle kunder er klar til at købe.

Hver gang en annonce har givet et besøg på din hjemmeside, sporer vi hvilke virksomheder, som de besøgende kommer fra. På denne måde ved du præcis hvilke virksomheder der viser interesse og hvornår, så fra i dag er det slut med at kigge på sin statistik og blot konstatere, at der har været 2 besøgende. Nu ved du hvilke virksomheder de to besøgende kom fra.

Videre opsætter vi konverteringssporing, så vi kan spore hvor mange opkald og beskeder, der er kommer fra de forskellige søgeord og annoncer.  Med denne viden optimerer vi din annoncering løbende, så du får flest beskeder og opkald for dine penge.

Google Ads er altså et fantastisk værktøj til at henvende sig til dine potentielle kunder på flere stadier i deres kunderejse, og derfor er det også en essentiel del af vores LeadMotor™.

Er du nysgerrig på om du kan få værdi af Google Ads? Book dit strategimøde og lad os se på dine muligheder.

Resultater efter 3,5 mdr.

733 nye kundeemner

Beslutningstagere der er hentet fra annoncer på sociale medier og websitet, som vi har fået kontaktoplysninger på.

112 varme kundeemner

Personer der har udvist stor interesse og derfor betragtes som meget kvalificerede kundeemner af sælgerne.

74 kunder, minimum

Antallet af kunder i perioden, som vi kan spore tilbage til vores arbejde. Det faktiske antal i perioden er større.

32.30 kr. gns. pris pr. lead

Den gennemsnitlige pris pr. ny beslutningstager fra målgruppen, som vi har indhentet oplysninger på.

1,4 mio visninger af annoncerne

Det er antallet af gange virksomheden er blevet eksponeret overfor målgruppen med deres annoncer.

82 konverteringer på web

Dækker over opkald, sendte e-mails til virksomheden og ophold på kontaktsiden i mere end 10 sek.

Vil du vide om du kan bruge Google Ads? Book dit strategimøde med mig…

Find ud af om vi kan hjælpe din virksomhed

Vi bruger meget af tiden på at forstå din nuværende situation samt dine fremtidige ønsker og målsætninger. Dermed kan vi sammen se, om vi er det rette match til at hjælpe jer derhen hvor i gerne vil være. Vi er brutalt ærlige, og siger også hvis vi ikke er de rette samarbejdspartnere.   

Strategimødet er helt gratis og uforpligtende

Du vil altid kunne gå fra mødet med gode anbefalinger til din markedsføring, baseret på din nuværende- og ønskede situation. Om vi skal arbejde sammen, er naturligvis helt op til dig. Ingen sure miner herfra, hvis du vælger at gå fra mødet kun med din strategi.  

Du vælger tidspunktet og kan altid melde fra

Via vores online mødebooking system, kan du vælge præcis det tidspunkt som passer dig bedst – såfremt tidspunktet naturligvis er ledigt. Og bliver du forhindret i at deltage, er det altid okay med os. Bare smid os en besked, så forsøger vi at booke en anden tid til dig.

© Zen Media ApS 2019

Personoplysningspolitik

Ring til Zen Media

Klar til at booke dit strategimøde?

Vi skaber vækst i B2B virksomheder

Klik for at ringe op