Del dit LinkedIn opslag med de andre medarbejdere

Lyserøde sokker og content marketing

Skrevet af:
Bente
Content

LinkedIn har fået en ny funktion, og jeg elsker det!

Du kan nu sende dine kollegaer en notifikation om, at der er kommet et nyt opslag fra virksomheden – direkte fra dit opslag.

Forestil dig, at du har skrevet et rigtig godt opslag på LinkedIn.
Du har skabt noget værdifuldt indhold og du glæder dig til at få det delt – både med dine følgere, men også dine kollegaer.

Som LinkedIn-sideadministrator har du nu muligheden for at sende de medarbejdere, der har angivet virksomheden som arbejdsplads, en notifikation der fortæller at der er et nyt indlæg. Det er rigtig nemt.

Sådan gør du:

  1. Slå en opdatering op på din side.
  2. Klik på knappen med de 3 prikker over din opdatering.
  3. Vælg Giv medarbejdere besked om indlægget.
  4.  Bekræft at du vil sende en notifikation.
     

1.

Slå en opdatering op på din side.

2.

Klik på knappen med de 3 prikker over din opdatering.

3.

Vælg ”Giv medarbejdere besked om indlægget”.

4.

Bekræft at du vil sende en notifikation.

Sådan ser notifikationen ud:

 

Hvad betyder det for medarbejderen?

LinkedIn arbejder naturligvis hele tiden på at gøre dets medlemmer så glade som muligt. Det betyder, at de også passer godt på dine kollegaer. Du kan derfor ikke udsende en sådan notifikation oftere end en gang i ugen.

Derudover, kan du risikere at nogle medarbejdere og administratorer ikke vil modtage notifikationen hvis LinkedIn har bestemt at det ikke stemmer overens med deres relevansmodel. Notifikationerne til medarbejderne leveres baseret på en relevans model, der har til formål at underrette en kritisk gruppe af medarbejdere og samtidig maksimere den samlede oplevelse.

Som medarbejder kan du til enhver tid fravælge at modtage denne salgs notifikationer.

LinkedIn har fået en ny funktion, og jeg elsker det!

Du kan nu sende dine kollegaer en notifikation om, at der er kommet et nyt opslag fra virksomheden – direkte fra dit opslag.

Forestil dig, at du har skrevet et rigtig godt opslag på LinkedIn.
Du har skabt noget værdifuldt indhold og du glæder dig til at få det delt – både med dine følgere, men også dine kollegaer.

Som LinkedIn-sideadministrator nu muligheden for at sende de medarbejdere, der har angivet virksomheden som arbejdsplads, en notifikation der fortæller at der er et nyt indlæg. Det er rigtig nemt.

Sådan gør du:

  1. Slå en opdatering op på din side.
  2. Klik på knappen med de 3 prikker over din opdatering.
  3. Vælg Giv medarbejdere besked om indlægget.
  4.  Bekræft at du vil sende en notifikation.
     

1.

Slå en opdatering op på din side.

2.

Klik på knappen med de 3 prikker over din opdatering.

3.

Vælg ”Giv medarbejdere besked om indlægget”.

4.

Bekræft at du vil sende en notifikation.

Sådan ser notifikationen ud:

 

Hvad betyder det for medarbejderen?

LinkedIn arbejder naturligvis hele tiden på at gøre dets medlemmer så glade som muligt. Det betyder, at de også passer godt på dine kollegaer. Du kan derfor ikke udsende en sådan notifikation oftere end en gang i ugen.

Derudover, kan du risikere at nogle medarbejdere og administratorer ikke vil modtage notifikationen hvis LinkedIn har bestemt at det ikke stemmer overens med deres relevansmodel. Notifikationerne til medarbejderne leveres baseret på en relevans model, der har til formål at underrette en kritisk gruppe af medarbejdere og samtidig maksimere den samlede oplevelse.

Som medarbejder kan du til enhver tid fravælge at modtage denne salgs notifikationer.

Skrevet af:
Bente
Content

Bliv klogere

På med arbejdshandskerne

Vi er klar til at vækste din forretning! Er du?

© Zen Media ApS 2020

Zen Media Logo

Personoplysningspolitik

Ring til Zen Media

Klar til at booke dit strategimøde?

Vi skaber vækst i B2B virksomheder

Klik for at ringe op